E-mailmarketing

E-mailmarketing is een vorm van Direct Marketing waarbij u uw digitale nieuwsbrief, commerciële of wervende boodschap verstuurt via e-mail naar uw doelgroep. E-mailmarketing is de perfecte manier om meer omzet te halen uit uw bestaande klanten maar ook voor het werven van nieuwe klanten.

E-mailmarketing, de wereld binnen handbereikE-MAILMARKETING VAN A-CLASS MAIL

A-class Mail biedt een uitgebreide service voor het versturen van uw nieuwsbrief. Indien gewenst ondersteunen we u bij het ontwikkelen van uw e-marketing-strategie. Begeleiden u bij het ontwerpen van uw nieuwsbrief en zorgen ervoor dat uw nieuwsbrief goed converteert zodat u uw handen vrij kunt maken voor uw eigen business. Afhankelijk van het abonnement dat u afsluit zijn deze diensten inbegrepen bij het abonnement.

Zo kunnen we u begeleiden bij het versturen van uw eerste nieuwsbrief en ondersteunen we u bij het integreren van formulieren op uw website. Ook geven we u graag tips voor een betere conversie, ondersteunen we u bij het importeren van uw bestaande klantenlijst tot en met het versturen van uw nieuwsbrief. U de content, wij de conversie! 

Overtuig uzelf!

Vandaag nog uw gratis nieuwsbrief sturen? Vraag dan een demo-account aan. Met dit demo-account kunt u op uw gemak het systeem testen, gratis nieuwsbrieven versturen naar maximaal 400 ontvangers en dat 14 dagen lang. Besluit u na 14 dagen geen gebruik te maken van onze diensten, dan wordt het account automatisch stopgezet en uw gegevens verwijderd.

Het geheim van succesvolle e-mailmarketing

Een digitale nieuwsbrief sturen naar uw klanten, is dat niet heel erg 2007? Nee, e-mailmarketing werkt. Meer dan 80 procent van de marketeers verwacht dat e-mailmarketing de komende periode nog meer aan terrein gaat winnen.

Uit onderzoek blijkt dat marketeers e-mailmarketing steeds belangrijker vinden. Meer dan 40 procent van de marketeers ziet een toename in e-mailmarketing. De reden waarom veel bedrijven nog altijd marketing bedrijven via e-mail is dat het gewoon werkt. E-mailmarketing is vijfendertig keer zo effectief als vergelijkbare campagnes via socialmedia als Facebook en Twitter, zo blijkt uit Amerikaans onderzoek van adviesbureau McKinsey. Waarom is e-mailmarketing zo effectief?

De drie belangrijkste redenen:

  1. De meeste bedrijven bereiken meer klanten en prospects via e-mail dan via andere kanalen.
  2. De ontvanger voelt zich persoonlijker aangesproken dan via socialmedia.
  3. De ontvanger gaat vanuit een e-mail eerder over tot aankoop.
Ook voor mkb
E-mailmarketing werkt. Ja, hoor ik u denken, voor grote bedrijven. Maar e-mailmarketing is ook geschikt voor kleine bedrijven. Zelfs als u minder dan 10 medewerkers hebt. Het hoeft helemaal niet groot, duur en moeilijk te zijn. Door klein te beginnen blijft het behapbaar. Als u start met e-mailmarketing, begin dan eerst met een pilot. De resultaten spreken voor zich.

Hebt u nog vragen of wilt u advies? Neem dan hier contact op of bel met 06 55 28 29 20.